Skip to main content

Slovenske Konjice –
Zlati Grič

Pot v objem vinskih trt

Izhodišče: Slovenske Konjice (Mestni trg)
Dolžina: 2, 77 km
Težavnost: zelo lahka
Podlaga: asfalt in makadam

Priljubljena pot, od koder je med vinogradi čudovit razgled na Stari trg Slovenske Konjice. Zemljevid.

Potek poti: Mestni trg – Oplotniška ulica – Škalce – Zlati grič (in nazaj)

Opis poti: Z Mestnega trga se odpravite proti Avtobusni postaji Slovenske Konjice in nato desno na Liptovsko cesto, kjer se boste peljali mimo zanimivega Dvorca Baronvaj. Na velikem križišču zavijete levo v smeri proti Oplotnici in nato ponovno levo na Vinogradno ulico. Ko se boste povzpeli desno na hrib proti Škalcam, bo cesta sčasoma prešla v makadamsko. Peljali se boste mimo golf igrišča Zlati grič in Vinogradniškega dvorca, pri katerem je lep razgled na Slovenske Konjice, nato pa se spustili do kleti podjetja Zlati grič, ki se ponaša z eno najmodernejših kleti v Sloveniji.

Električna ali gorska kolesa si lahko izposodite tudi na TIC Slovenske Konjice. Cenik.

ZA ŠPORTNE NAVDUŠENCE:

Na Zlati grič se lahko s kolesom odpravite tudi iz Zreč. Pot vas bo peljala po nekdanji progi ozkotirne železnice do vinorodnih gričev.

ZA ROMANTIČNE:

Izkoristite priložnost za daljši postanek med vinogradi in uživajte v razgledu na Slovenske Konjice ter mogočno Konjiško goro s Starim gradom Slovenske Konjice.

ZA SLADOKUSCE:

V eni najmodernejših vinski kleti Zlati grič pri nas izkoristite priložnost za degustacijo njihovih odličnih vin in penin ali pa za ogled vinske kleti.

Slovenske Konjice –
Žička kartuzija

Nezahtevna kolesarska pot do Žičke kartuzije

Izhodišče: Staro trško jedro Slovenske Konjice
Dolžina: 25 km (v obe smeri)
Višinska razlika: 131 m
Čas vožnje: 2 uri (v obe smeri)
Težavnost: srednje težka
Podlaga: asfalt

Kartuzijani so bili molčeči red, zato ima tiha lepotica še danes najraje goste, ki jo obiščejo brez avtomobilov in brez hrupa. Slikovita kolesarska pot vas bo pripeljala do veličastne Žičke kartuzije.

Potek: regionalna cesta Slovenske Konjice – Konjiška vas – Žiče – Špitalič – Žička kartuzija

Opis poti: Iz mestnega jedra Slovenskih Konjic se boste peljali ob vznožju Konjiške gore mimo Konjiške vasi in Žič. Tam boste zavili desno in se usmerili na drugo stran gore. Kmalu se boste peljali mimo žičkega kamnoloma, kjer uspeva endemit, prelepa drobna rumena rastlina, imenovana žički grobeljnik.  Mimo vasi Škedenj in Špitalič boste vstopili v ozko in tiho Dolino svetega Janeza Krstnika, na koncu katere vas čaka dih jemajoči zgodovinski spomenik: Žička kartuzija. Ob njej je Gastuž, najstarejša še delujoča gostilna na Slovenskem iz leta 1467.

ZA ŠPORTNE NAVDUŠENCE:

Izberete lahko tudi težjo kolesarsko pot, ki poteka po Konjiški gori. Svojo pot začnete v Starem trgu Slovenske Konjice in jo nadaljujete do mestnega pokopališča. Po makadamski cesti pod pokopališčem se vzpete na Konjiško goro, vse dokler ne zagledate zanimivih Treh križev. Tam se usmerite na desno makadamsko cesto, proti vasi Sojek. Cesta bo kmalu prešla v asfaltirano. Ko prispete na večje asfaltirano križišče se usmerite levo, proti Žički kartuziji.

ZA RADOVEDNE:

Žička kartuzija je kulturni spomenik državnega pomena in je bila prva izmed kartuzij zgrajena v Srednji Evropi leta 1160. Kratko obdobje, konec 14. st., je to bil celo sedež generalnega priorja rimske obedience, torej »metropola« kartuzijanskega reda. Spoznajte zanimivo zgodovino tihe lepotice.

ZA SLADOKUSCE:

V Gastužu, najstarejši delujoči gostilni na Slovenskem iz l. 1467, se lahko v kavarni Gastuž 1467 prijetno okrepčate in poskusite kakšno izmed njihovih specialitet.

»Konjice Bike« (iz Slovenskih Konjic do Loč po »stari štrekni«)

Priljubljena steza po poteh nekdanje ozkotirne železnice Poljčane-Slovenske Konjice-Zreče

Izhodišče: Slovenske Konjice
Dolžina: 20 km
Čas vožnje: 1,5 ure
Težavnost: zelo lahka
Podlaga: makadam in asfalt

Označena dvosmerna kolesarska steza je povsem preprosta za vožnjo. Poteka po trasi, kjer je nekdaj vodila ozkotirna železnica Poljčane-Zreče, zato jo domačini imenujejo kar »stara štrekna«. Urejena pot, širine med 2.00-2.50m, vas bo popeljala skozi uravnani del Dravinjske doline, čez polja in travnike ter ponudila številne fotogenične kotičke, kjer se boste preprosto morali ustaviti.

Potek poti: Slovenske Konjice – Draža vas – Senožet – Loče (in nazaj)

Opis poti: Iz Mestnega trga v Slovenskih Konjicah se usmerite proti pošti in Konusovi poslovni stavbi. V naslednjem križišču zavijte desno, prečkajte most čez Dravinjo in nadaljujte naravnost po Delavski cesti. Na večji cesti, obvoznici, zavijte levo, znova prečkajte most in nato takoj zavijte desno na ravno cesto, ki poteka vzdolž reke. Na tem mestu ste že na t. i. »stari štrekni«, nekdanji progi ozkotirne železnice. Od tu dalje je pot označena z rdečimi usmerjevalnimi tablami. Peljali se boste mimo Centra za ekološko ravnanje z odpadki, kjer cesta preide v utrjen makadam, in se priključili Vodni učni poti Prežigal. Po povsem ravni cesti se boste peljali vse do avtoceste, kjer se nato cesta usmeri v desno. Ko boste prispeli do asfalta, zavijte levo in se skozi majcen predor podajte na drugo stran avtoceste. Od tam se kolesarska pot ponovno nadaljuje po makadamu vzdolž avtoceste. Pot vas bo vodila do Draže vasi in regionalne ceste, na kateri se usmerite v desno. Po prečkanju mostu čez Dravinjo zavijte levo in se po desni strani Dravinje, po makadamski poti, usmerite proti letališču. Ko prispete do letališča, se čez približno 150 metrov usmerite proti regionalni cesti, nato pa kmalu zavijte levo na gramozno stezo proti Ločam. Za obisk Loč se pridružite regionalni cesti ali pa se vrnite po isti poti.

ZA RADOVEDNE:

Ozkotirno železnico Poljčane–Slovenske Konjice so zgradili l. 1892. Kraje, ki so bili bogati z naravnimi bogastvi, so namreč želeli povezati z Južno državno železnico. Sprva je bila povezava le do Slovenskih Konjic (15 km), l. 1921 pa so jo podaljšali še do Zreč. Ko je vlak leta 1962 zadnjič peljal po ozkotirni železnici, so mu ljudje mahali v slovo.

Loče - Draža vas - Žiče - Klokočovnik - Loče

Kolesarska pot, ki povezuje Loče s sosednjimi vasmi.

Izhodišče: Loče
Dolžina: 20,7 km
Podlaga: asfalt

Neoznačena krožna kolesarska pot vodi kolesarje po Dravinjski dolini in po njenih hribovitih obronkih, kjer se nahajajo prijetne vasi in zanimive zidanice.

Potek poti: Loče – Koble – Draža vas – Žiče – Klokočovnik – Suhadol – Lipoglav – Loče

Loče - Sv. Jernej - Zbelovo - Loče

Slikovita kolesarska pot, na kateri vidite kar dva gradova.

Izhodišče: Loče
Dolžina: 12,8 km
Podlaga: asfalt

Neoznačena kolesarska pot, ki se iz Loč povzpne na okoliške hribe, na katerih se razprostirajo lepi razgledi na Dravinjsko dolino. Na poti boste ozrli dva mogočna gradova, Dvorec Pogled  v Ločah in Zbelovski grad, ki sta v preteklosti varovala poti ob reki Dravinji.

Potek poti: Loče – Koble – Sv. Jernej – Vrh – Zbelovo – Mlače – Pogled – Loče

Slovenske Konjice - Žička kartuzija - Žiče - Zbelovo - Sv. Jernej - Novo Tepanje - Slovenske Konjice

Kolesarska pot, na kateri spoznamo in doživimo občino Slovenske Konjice.

Izhodišče: Slovenske Konjice
Dolžina: 48, 6 km
Podlaga: asfalt in makadam

Če želite spoznati večino poznanih in nepoznanih biserov občine Slovenske Konjice, je ta kolesarska pot naravnost za vas. Neoznačena krožna pot se iz mesta Slovenske Konjice povzpne na Konjiško goro in preko nje v Dolino svetega Janeza Krstnika, kjer se nahaja mogočna Žička kartuzija. Od tam se po ozki dolini poda v Dravinjsko dolino vse do Zbelovega, od koder se po gričevnatem predelu mimo Tepanja vrača do Slovenskih Konjic.

Potek poti: Slovenske Konjice – Sojek – Žička kartuzija – Špitalič – Žiče – Loče – Zbelovo – Sv. Jernej – Sp. Grušovje – Novo Tepanje – Brdo – Bezina – Slovenske konjice

Električna ali gorska kolesa si lahko izposodite tudi na TIC Slovenske Konjice. Cenik.

ZA RADOVEDNE:

Na poti lahko vidimo tudi veliko zanimivih kulturnih spomenikov: Žička kartuzija, cerkev Marijinega obiskanja v Špitaliču, Dvorec Pogled, Zbelovski grad, cerkev sv. Jerneja in še marsikaj drugega. Za srečno nadaljevanje poti se ne pozabite ozreti tudi na fresko sv. Krištofa, ki krasi pročelje cerkve sv. Petra v Žičah. Idej za prijeten postanek na poti vam zagotovo ne bo zmanjkalo.

Slovenske Konjice – Tepanje – Slovenske Konjice

Krožna kolesarska pot do Tepanja

Izhodišče: Slovenske Konjice
Dolžina: 12,8 km
Podlaga: asfalt

Krožna kolesarska pot vas bo popeljala med sončne Dravinjske griče, v naselje Tepanje in na prijetno ravnico ob reki Dravinji. Pestrost terena omogoča raznovrstne razglede.

Neoznačena krožna pot se iz Slovenskih Konjic povzpne do vasi Gabrovnik in na sončne gričevnate predele, ki omogočajo lepe fotogenične kotičke. Po njih se lahko mimo Tepanjskega vrha spustite v dolino, do razvijajočega naselja Tepanje. Od tam se po uradni dvosmerni kolesarski stezi usmerite proti Slovenskim Konjicam. A ne za dolgo, saj kolesarska pot kmalu zapusti stezo in zavije levo proti vasi Prežigal. Čez nekaj časa boste prečkali reko Dravinjo in se po uravnanem terenu mimo ljubkih vasi Breg in Blato vrnili proti Konjicam.

Potek poti: Slovenske Konjice – Gabrovnik – Brdo – Tepanjski vrh – Tepanje – Prežigal – Breg – Blato – Slovenske Konjice

ALI

Če želite zgolj obiskati Tepanje, se lahko do njega iz Slovenskih Konjic pripeljete tudi po regionalni kolesarski poti R29, ki poteka na trasi Slovenske Konjice-Tepanje.

Na tem odseku je urejena dvosmerna kolesarska steza, ki poteka od krožišča pri izstopu iz Slovenskih Konjic (pri trgovini Hofer) in se zaključi na krožišču pri vstopu na avtocesto. Ta urejena kolesarska steza je dolga nekaj več kot 3230m in široka 2,50m.

Kolesarski parki

Kolesarski park
»Konjice Trails«

Konjiška gora v svojih nedrjih skriva številne bolj ali manj adrenalinske kolesarske poti.

Izhodišče: Bike Ranch Nana’s House, Breg pri Konjicah 3, 3210 Slovenske Konjice
Dolžina: 19 km
Število poti: 14
Težavnost: prilagodljiva
Podlaga: gozdne poti, makadam, asfalt

Narava je na Konjiški gori poskrbela za pestro izbiro terenov, med katerimi lahko vsak kolesar najde primernega zase in kjer tudi zahtevnejši adrenalinski navdušenci pridejo na svoj račun.

Trenutno je v kolesarskem parku »Konjice Trails« urejenih okoli 5 kilometrov poti za spust, vseh težavnostnih stopenj. Zaradi zanimive zgradbe Konjiške gore proge niso med najlažjimi, so se pa njihovi ustvarjalci potrudili, da vsak kolesar lahko najde nekaj zase. Uporaba kolesarskega parka je brezplačna. Poslužite se lahko tudi kolesarskega taksija (bike shuttle), poskrbljeno pa je lahko tudi za nastanitev kolesarjev ter opreme.

Več informacij.

Bike Center Konjice – BCK
3210 Slovenske Konjice

T: +386 (0)69 799 923
M: +386 (0)51 444 141
E: info@bck.si

ZA RADOVEDNE:

• Konjiška gora je v geološkem smislu podaljšek Karavank. Njihovo nadaljevanje predstavljajo Boč, Donačka gora in Macelj. Pretežno je zgrajena iz triasnih apnencev in dolomitov, na jugovzhodu tudi iz permskih kamnin.
  • Stari grad Konjice je bil eden največjih in najimenitnejših na Štajerskem. Prav tako se uvršča med enega izmed najstarejših gradov na Slovenskem. Prvič se omenja leta 1165 v listini o ustanovitvi Žičke kartuzije, prav gotovo pa je bil zgrajen že mnogo prej.

Pump Track steza
Slovenske Konjice

Poligon za kolesarske, rolkarske, rolerske in skiro navdušence

Tip: Standardni
Leto izgradnje: 2021
Območje: 860 m2
Asfaltna površina: 440 m2

Za različne športne navdušence je pri Športni dvorani Slovenske Konjice na voljo poligon, sestavljen iz zaobljenih grbin in zavojev, ki so med seboj ritmično povezani v krožno zanko. Največkrat se po njem vozijo kolesarji, primeren pa je tudi za vožnjo z rolko, rolerji in skiroji.

Priljubljena pumptrack steza je utrjena zemeljska pot, nad katero bodo navdušeni že najmlajši, ki začnejo delati prve zavoje na kolesu. Starejše kolesarje pa bo vožnja po zaobljenem terenu preprosto zasvojila. Vožnja po poligonu poteka brez poganjanja pedal ali odrivanja, le s premikanjem težišča telesa.

ZA RADOVEDNE:

Pump Track steza deluje odlično na gibalne sposobnosti otrok, prav tako pa pomaga pri njihovi boljši koncentraciji in koordinaciji.